zaterdag 14 april 2012

Een handtas

Ik ben echt gek op tassen (mijn man iets minde hij heeft hierdoor minder ruimte in de kast... Hihihi) doorom ben ik begonnen met wat tasjes te haken. Ik heb deze gehaakt met een dubbele draad met een iets kleinere haaknaald dan je nodig hebt. Hierdoor is hij vrij stevig en hoef ik hem niet te voeren. (met naald en draad ben ik echt een ramp dus dit een en leuke oplossing)
Ik heb de wol bij de wibra en de zeeman gekocht waardoor deze tas niet meer dan 1,50 euro heeft gekost..... Oja en een blaar op mijn hand omdat ik hem iets te stevig aan het haken was..... Ach je moet er iets voor over hebben.
Ik zal snel de andere afmaken en op de foto zetten dan kan ik deze ook plaatsen. Iedereen een heel fijn weekeind Groetjes Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten