zaterdag 17 maart 2012

Hiep hiep...... Hoera.

Maandag is Anne jarig mijn kleine meid is dan 3 jaar oud..... Pffff wat gaat dat snel. Toen ik vroeg wat voor feestje ze wilde gaf ze als antwoord een taarten thee feestje. En mama moest slingers maken en veel taartjes. Ik ben begonnen met de slinger. Hij gaat erg kleurrijk worden. Mevrouw houd mijn erg goed in de gaten en als ze vind dat het te langzaam gaat krijg ik op mijn kop en moet verder gaan.... hihihi




Nu moet ik ze nog aanelkaar zetten en versieren. Dan moet ik de taartjes, kop en schotels maken voor haar.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker vrolijk uit! grappig , mijn oudste kleindochter is maandag ookjarig. maar woensdag haar zus , en die wordt net als Anne ook 3 jaar. weet ik nog wel toe Anne geboren werd. Veeel haak plazier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je berichtje. Ik hoop dat de verjaardagen leuk geweest zijn. Wat gaat de tijd snel he.
      gr suus

      Verwijderen
  3. Volgens mij is er iets fout gegaan met reageren op jou blog! Zie ik ineens tog keer mijn reatie staan! ik weet niet wat ik fout heb gedaan. hopelijk is het nu goed.

    BeantwoordenVerwijderen