dinsdag 20 maart 2012

Op school.

Bij mijn zoontje Jesse op school hebben ze iedere 4 weken een ander thema. Volgende week begint het thema kippen. Dus Jesse vond het wel leuk om voor de klas een paar eieren en kuikens te maken. Dus ben ik begonnen toen ik een doos vol had vertelde Jesse dat hij het wel zielig vond voor de klas van zijn vriendinnetje want die hadden geen eieren. Dus nu heb ik belooft voor de andere 2 klassen ook een doosje te maken. Ik geloof dat ik rond passen geen kip of ei meer kan zien.....


Iemand nog een leuk paasproject zonder kuiken of ei????

Groetjes Suzanne

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Daar heb je als moeder vast ook veel succes mee op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk... maar ik denk ook dat je na Pasen geen ei meer kunt zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Suus!
    Die kunnen best leuk naast de paastakken komen te staan. :-))
    Groet, Sheil

    BeantwoordenVerwijderen